As113 sen pazartesi git canım sabah aç karnına sağlık ocağına aile hekimine git 8 de açılıyo zaten . Benm adetim geçti test yaptım pozitif çıktı bide siz bakarmısınız kan değerlerine de . Ama adetten önce kan verdm şu çıktı deme çünkü o zaman pek iplemiyolar doğruya doğru randevu bulamadım hastanelerde size geldim gereken ne varsa siz yapın de .