mmiseyy Merhabalar, 1 ay oluyor orada doğum yapalı 😊
13.haftadan beri oraya gittim çok memnun kaldım doktorumdan ve hastane imkânlarından.
Doğumda ve sonrasında da çok memnun kaldım. Ebeler çok iyi ilgili, doğum doktorumda çok tatlıydı 😍
Gebe okuluna kayıt olup derslere girdiğiniz zaman normal doğumda refakatçi alınabiliyor. Gebe okuluna da hemşireler kayıt ediyor sizi o numarayı hastaneden alabilirsiniz.
Dersler ZOOM uygulaması üzerinden oluyor internet ile yani, hem refakatçi hem gebe kayıt olup ders günü online katılıyor.
Hemşireler ders sonu isim alıyor sonra kayıt için TC istiyor.
Bu şekilde 🤗
Hayırlı doğumlarınız olsun inşallah 🤲🏻