Arkadaşlar merhaba. Nisan ayının 20sinde e bebekten katlanabilir küvet takımı aldım. Fakat bu gün oldu ürünü hala göndermediler. Kontrol ettiğimde teslim edilmek üzere bekliyor deniyor. Müşter hizmetlerini arayıp para iadesi yapın en azından dediğimde ise biz size döneceğiz diyip dönmüyorlar. Arıyorum telefonları açmıyorlar. 😔 Başına böyle bir şey gelen var mı? Geldiyse nasıl çözüme ulaştınız?