Benimde o haftalarim öyle geçti. Acaba kalbî atıyor mu, büyüyor mu, sorun var mı diye diye kontrol gününü zor ediyordum ama her gittiğimde ağzım kulaklarimda heyecanla dönüyordum eve tabii o heyecan max 1 hafta 10 gün anca götürüyor sonra yine aynı. Endişe etme bebeğinin hep iyi olduğunu düşün zaten ileride hareket etmeye başlayınca bu korkun azalacak onun yerini niye güçsüz vurdu, bugün çok hareketsiz vs alacak. Anne olmak delilik diye boşuna dememişler 🙈🤷