balarisi06 Mrvweeeeee bazen üşüme titreme gelir bazende sıcak basması fenalık hissi normal bence hormonal olabilir tatlım 🥰 bende de oluyor öyle
yelizyeliz Mrvweeeeee ortam sıcakken üşüyorsanız yüksek ihtimal kanınız düşüktür yani ne demek nasıl varmışım? Buraya yazıp nasıl kesin cevap almayı umuyorsunuz?🤣
yelizyeliz Mrvweeeeee bende kronik kansızlık var temmuz-ağustosta bile ellerim ayaklarım buz gibi. E birde hemşireyim canım 15 senelik o kadar tahmin hakkımız olmasın mı🤣
Mrvweeeeee yelizyeliz ozamn tamm hemsireysen 🤣pazartesi gdecm bklm doktora ne cikacak insallah bi sorun olmaz
Bezelye_2 Mrvweeeeee 6 haftalıkken her degetim iyiydi. Bende zaten troit sorunu var 5 lerde geziyor gebelikte ilaç kullanıyorum o yüzden