Kızlar selam 31. Haftadayız. Bebek bazen sağ tarafa toplanıp sertlesiyor. Kontrol daha bugun oldu normaldi ama sertlesmesi ara ara oluyor. Nst de de aksine çok hareket etmiyor doktordan cıkıyoruz hareketlenmeye baslıyor. Dr sertlesınce elleme uyarma bebeği dedi. Bu haftalarda normal mi böyle toplanması . Ağrı vs yok