Esra-2010 Merhabalar. Karnımda sertlik sonrasında alt tarafta batma gibi sızı gibi hissediyorum😑 sancı mıdır acaba çarşamba günü gideceğim doktoruma. Tecrübeli annelerden yardım istiyorum
prensesannesi_2227 Esra-2010 normal cnm rahım her gecen gun genıslıyor bebek hareket edıyor sen nekadar hıssetmesende her hareketını önemli olan kasılmalar sık sık aralıksız olmaması gerek
Newinklee 33+3 bende de aynısı var, iğne batması gibi içten. Karnımda da sertleşme oluyor sık sık. Umarım bekler miniklerimiz en az 37. Haftaya kadar
prensesannesi_2227 Newinklee canım senın kasılmalar yalancı kasılma ama takıp et sık sık olurda doktora gıt mutlaka ama aralıklı ise kasılmaların ozman korkma yalancıdır.Sağlıkla kucagına almayı nasıp etsın rabbm