Aleyna55 Doktorum normal dogumu epidural anestezi ile yapıyor doğal olarak yapmıyor ve bazı insanlar cevremde yaptırma felç riski var diyorlar dogrumudur acaba
Nisanurr Canım evet onu bende duydum ama bizzat ben epidural normal doğum yaptım Allah’ıma şükür çok iyiyim