Ayselismail Msd26 tok karınla alinmasi sorun olmuyor yani değilmi tedirgin oldugum bu gebelikte olunca korku oluyor ister istemez 🤦♀️
-Papatya33 Kızlar bişe soracam. Benim yüzüm de acayip yağlanma ve sivilce var. Hamilelikten sanırım. Bu garnierin yüz için olanını kullanıyorum ara ara. Ama yüzüme sürüp hemen yıkıyorum sizce bir sakıncası olur mu.
Minnak-kalbim Ayselismail sıkıntı olmaz canım bi kerelik için rahatlasın istersen doktoruna sor ama hiç bisey olmaz hatta ben yüksek tansiyon hastasiyim o gün tansiyonum duzeldi yükselmedi doktora gittim bisey olmaz dedi bebek kiprdadiktan sonra bisey olmaz
Ebru42 Ayselismail o ilacı tok karnına alınca bagırsakta emilimi saglanmıyor canım yani boşa gitmiş oluyor Bi sıkıntı olmaz merak etme