Merhaba. Ben 12+1 deyim. Çok erken olmasına rağmen ayak kramplarım oluyor 3 gündür. Uykudan uyandırıyor ki sanki ayakllarıma bıçaklar batırıyorlar. Sonrada yürüyemiyorum bile sancıdan. Ayak baldırlarım taş gibi olmuş. Günlük hayatımı çok etkiliyor. Çaresini bilen var mı en azından hafifletecek birşwy bilen. Yardımcı olun bana