Mrvsnvrdi 38+6 haftalık hamileyim . Göbeğimden aşağısı çok ağrıyor sanki bebek basınç yapıyor gibi ve karnım taş gibi çok sertleşiyor. Bebek çok oynamıyor ama döndüğünü hissediyorum. Sizce yalancı kasılma ya da gerçek doğum başlangıcı olabilir mi?
Mzgnormann Mrvsnvrdi benim karnım çok sertleşiyordu 10 dakikada bir sertleştiğinde belime vuruyordu ağrı adet sancısı gibi hastaneye gittim hemen acile sabahında sezeryana aldılar 5 gün önce
Gulsen4224 Mrvsnvrdi doğum başlangıcı olabilir benim de aynı şekil oldu sertleşir toplanıyor 11,12 saat Sonrası sancılar daha net başlamıştı
Mrvsnvrdi Mzgnormann benimde çok aşırı sertleşiyor ya. Ama normal doğum yapabilirsin demişti doktorum. Napayim şimdi gitsem mi hastaneye. Karnımın aşağısı çok agoryor göbekten asagi
EsmamM18 Mzgnormann bende tam post açacaktım buraya sorayım. 32 haftalık olduk. Karnım çok sert. Sadece karnımın belli bir bölgesinde bitmeyen ağrı var. Bıcak saplanmış gibi. Ve sırtıma vuruyor. 2 gündür bebek az hareket ediyor. Pazartesi kontroldeydik bir sorun yoktu. Ne olabilir ?
Mzgnormann Mrvsnvrdi git tabikide acilden giriş yap valla hafife almayın herkesin doğum başlangıcı bir olmuyor çünkü
Mzgnormann cicegim_geliyor makat gelişti bebek ayaklarıyla geliyordu doğum başlamıştı acil sezeryana aldılar
Eslemsumeyye EsmamM18 o agri ayni haftada bendede oldu saga sola bile donemiyordum doktorum magnezyum verdi cok sukur gectii doktorunuza soyleyin magnezyum baslar muhtemelen
Mzgnormann EsmamM18 benimde öyleydi işte 36 haftalık doğum başlamıştı pazartesiye bekleme acile git Allah korusun bekleme
Mzgnormann EsmamM18 karnın nasıl sert her yerimi sert kasılma bak bende böyle oldu karnım sert oluyordu her yeri 1 dakika sürüyordu ağrı karnıma belime vuruyordu sonra bi rahatlama geliyordu 10 dakika sonra yine aynısı oluyodu bide bebek makat gelişti düşün gittim doktor doğum başlamış dedi 5 ci günüm işte doğum yapalı
Bseda Eslemsumeyye doktor son haftalara doğru magnezyumu önermiyor kasılmalara engel olduğu için bende 33 de gittiğimde söylemişti en fazla bir hafta kullanabilirsin diye
Mrvsnvrdi Mzgnormann bebek için normal doğuma uygun demişti Perşembe günü gitmiştim. Hareket ettikçe çok sertleşiyor belim çok agrimiyor ama hafif ağrı var