Buusrapehlivaan Kızlaaar merhaba ben 9 haftalık gebeyim 🤰🏻 Ve cinsiyeti çok merak ediyoruz acaba kaçıncı haftada belli olur acaba bilen var mı ?
Gunes634 Buusrapehlivaan 16 haftalık kesin diyorlar ben ilk kızımda 16.haftada öğrendim simdi 14 haftalık hamileyim bakalim bende haftaya doktora gidecem 15 haftalik olacak inşallah ogreniriz 🥰
irorkay Buusrapehlivaan canım en kesin 16 ve sonrasında belli olur önceki haftalarda da belki doktorun tahmin edebilir ama yanılma ihtimali fazla erken haftalarda :)
irorkay Buusrapehlivaan doğrudur canım ben de 16 da öğrenmiştim ondan önce doktorum da hiç söylemedi 🤷♀️
Uyumsuzzz Bebeğe bağlı bizimki göstermiyordu. benım 13 haftalıkken tahmin etti doktor ama farklı çıktı 17.haftada. Belli olmaz ama umarım görürsünüz😍
Gozde94 12 haftada öğrenmiştim net olarak doktorum 8 haftada demişti ama bu erkek ben söyletim demişti daha erkenden anlaşılabiliyor demekki