Zeytinlimon ben alırken en ucuz hepsiburada’daydı o yüzden ordan aldım. Ama az önce baktım şu an trendyolda daha ucuz görünüyor. Yani daha kullanmadım tabii ki ama gayet kaliteli görünüyor sallanma özelliği anne yanı özelliği var, cibinliği var. Kurulum için de aparatlar gayet güzel ayarlanmış her şey yerli yerine oturuyor. Burada bir arkadaş “tasdelengumrukmallari” diye bir instagram adresinden 750 tl’ye almış garantisiyle filan gelmiş. Onlara dm’den sordum şu an ellerinde yokmuş ama gelecekmiş. Benim çok vaktim kalmadığı için bekleyemedim almış bulundum