Benimde benzer cıktı kum döküyorsun dedi doktor enfeksiyon var dedi ama hiç bir şikayetim yoktu akıntı dışında antibiyotik kullandım sonra tekrar oldu 10 gün serumla antibiyotik aldım 29 hafta olduk yine var enfeksiyon dedi bende bu sıkıntı bitmedi hiç 🤷🏻♀️