[silindi] Hiç ağda yaptırmadım ama artık yaptırmayı düşünüyorum kuaförde çünkü görmek temizlenmek zorlaşır diye düşünüyorum bir sakıncası var mıdır birde acısı çok mu dayanılmaz yoksa bir şekilde oluyo mu
Bircen_12 [silindi] Ben lazere gidiyordum bebekten dolayı gitmiyorum ayrıca kapandı açıldı derken dondurdum lazerimi.Ağdaya gidiyorum 20-25 günde çok temiz oluyor tabi biraz acılı ama rahat ediyor insan bence gidebilirsiniz güvendiğiniz bi kuaföre🌸
Cennet40 [silindi] 39. Haftadayım geçen gün yaptırdım şuan çok rahattım . Herhangi bir sorunla karşılaşmadım🌸
bitanembugram [silindi] ergenligim den beri ağda yapıyorum tam sadece yukarı da birleşme noktası aciyor kemik olduğu için o kadar diğer yerler acımıyor hem de 2 3 sefer çekmekle geliyor daha doğrusu geliyordu artık bende yapamıyorum kuaföre gidicem inşallah
Byby99 @[silindi] ağda rahatlıktır acısı çekene kadar zaten 1 2 derken 3. Ağdada azaldığını göreceksin