Sena_35 yaani ben ilk hamileligimde tam decavite basladigim dönem yaza denk geldigi icin imom balik yağını tesadüf bilmeden kendi kendimw biraktim. Arkadasim birakmadi. Bebegi doğunca kalbinde bir takim sıkıntılar vardı. Doktorlar bunu sebep göstermiş. Öyle demişti o yuzden paylasmak istedim