21 haftalık gebeyim çalışıyorum boş vaktim çok yok mümkün oldukça muayene gitmeye çalışıyorum ama ne iki test yaptırabildim nede başka birşey üçlü test içinde randevu almaya çalıştım ama devlet aşırı yoğun özel de bu testi 450 den başlıyor yaptırsam mı yaptirmasam mı kararsız kaldım