Ben sımdı 36+6 haftalıgım dogumdan once agda yaptırmak ıstıyorum ama randevum var 38+1 de agda yapmadan gıdersem ve catı muayenesi yaprsa hzırlıksız olurum randevu oncesı yaptırsam 37.haftda yanı o zaman da dogumdan cok once mı olur ya doguma kadar yınr hafıf cıkarsa napcamı bılrmedkm sızın fıkrınız ne sız nasjl yaptınız ?