Kızlar 1 boş gebeliğim oldu aylarca corasprin kullandım yaklaşık 6 ay sonra 2. Gebeliğim oldu kanamam geldi progestanlar kullandım hastanede yattım ama ne yazıkki 7. Haftamda kalbi durdu bebeğimin doktorum riske atmayalım dedi pıhtılaşma testi yapmadan 4000lik kan sulandırıcı ve corasprine devam ediyordum bu evrede ama olmadı işte nasip.. Bebeğimi gen testine yolladım sonuç normal çıktı ve ben çok yıprandım şimdi kürtaj olalı 1 ayı geçti kürtajdan 1 hafta asonra gittim doktor rahim toparlamış dedi hastaneye de gitmiyorum şuanda psikolojim bozuldu ama mecbur gitmem gerekecek şuan korunuyoruz ne gibi testler vermemiz gerekiyor eşimle acaba hiç testleri verip sağlıklı bebeğine kavuşan oldu mu lütfen yardım edin 🙏🏻😊