Çok kötü durumdayım hanımlar.. Benim derdim, burnuma gelen kötü kokular inanın makarna ve çorba haricinde hiçbirşey yiyemiyorum içemiyorum resmen açlıktan midem bulanıyor. Şu burnuma gelen kötü kokular gitse önüme geleni yerim ama yok mahvoldum 1 haftadır. Şampuandan meyvelerden yemeklerden soğandan ter kokusundan herşeyden nefret ettim artık ağlayacam sinirlerim çok yıprandı.. Bunu atlatanlar çözüm bulabildimi? O kokuyu hissedince kaçıyorum resmen