Arkadaşlar 21. Haftadayım, dün gaz sancısı gibi ağeı başladı ve ishal gibiydim, yani tuvalete çıkabiliyorum rahat, gaz çıkarma ihtiyacı da hissetmiyorum ama kasıklarım gaz sancısı varmış gibi acıyor, dışardan dokunduğumda, ayağa kalktığımda ağrıyor ve mesanemde çok baskı var saatte iki kez idrara çıkıyor gibiyim, bebek hareketlerini hissediyorum hala, hareket ettikçe daha da kötü oluyor ağrı, sizce bu gaz ağrısı mıdır? Yoksa ciddiye almam gereken bişi midir?