Anneler merhaba 36 haftalığım tam sağ kasığımda bir ağrı var ve şimdi otururken biraz su gibi bişi geldi koktum sanki altımdan foş diye su gelicek gibi hissediyorum ama bebeğim daha rahme girmemiş doktorum öyle dedi dönmeye çalışıyor ama dönmemiş daha dedi neden oluyor ne yapmam gerek kokuyorum çok erken olursa diye