Happyasya Merhaba internetten bu ikisini aldığınız memnun kaldığınız site var mı? Varsa resimli paylaşır mısınız??
AhahHbzhz Happyasya fon perdeyi trenyoldan çocuk odasını vivensedn aldım fon gayet güzel ama çocuk odası henüz kargoda inşallah güzel çıkar
Kayraninannnesi Happyasya tatlım fon perde ve avize yaptırdım (mofybabyhome) sayfasından çok güzel geldi Halı içinde (kugucarpet) sayfası harika ürünler 🙏
Dunyayse İntgramdan nevresim fon perde dekor yastık ve avizesini yaptırdım ben çok memnun kaldım Mofybabyhome sayfa . Sayfada foto var bakabilirsiniz Hasan Tuğrul yazılı nevresim
Dunyayse Tülü bebekcaddesi diye sayfadan yaptırdım. Halıyı da Minika halı dan istedigm modeli başka yerden buldum tasarım çizip yaptılar onu için çok memnun kaldım 🌺 umarım yardımcı olmuşumdur 💛
Happyasya Dunyayse halınız umduğunuz gibi geldi mi. Bende bir çocuk odası var düğün salonu gibi geniş. Maliyeti umduğumdan çok çıktı kahroldum 🤦♀️
Dunyayse Happyasya bende ölçü kendim verdim sorunsuz elime ulaştı resim atmayı beceremiyorum yoksa paylasirdim sizinle
Happyasya Kayraninannnesi ben bi inceliyim teşekkür ederim halınızı ne kadara yaptırdınjz metresi ne kadar
Dunyayse Fadime_56 butikmini den yaptırdım ben. Ama baskılı nakışlı değil . Yıkadım utuledim hicbirsey olmadı
Dunyayse Butik mini yazılı Ayılı bir resimleri var . Şehzade takım diye de yazıyor. 10 parçayı artı yastik kılıfıni 190 TL ye yaptirdim . Sonradan ordan şehzade kıyafeti de aldım pasama 😂