Amigurumistanne ben de sizinle aynı durumdaydım 13 mayısta 2. Dozumu da oldum, hiç bir sıkıntı yan etki de yaşamadım çok şükür. İlk 3 ay olduğu için tereddütle bakıyor bazı doktorlar benim doktorum da riskli gebelik uzmanlarından görüş almamı istedi, sorduğum çoğu kişi ilk dozu zaten olduğum için sıkıntı olmayacağını 2. Dozu olup hamileliğe devam etmemi söylediler.