Merhaba güzel anneler 35 haftalık hamileyim amniyon sıvısı fazlalığım var ölçümlerim 20 lerde kontrole özel hastaneye gittim hep doğumda ücret olarak bütçemizi aşan bir miktar istediler normal doğuma hazır hissetmiyorum kendimi sezeryan istiyorum devlet hastanesinde normal sezeryan doğum türünü seçebiliyor muyuz