Bitanesi Devlet hastanelerinde dogumdan sonra özel oda tutuluyor mu kaldırıldı diye duymuştum umarım öyle degildir. Var mı yakın zamanlarda devlette doğurup özel oda tutan ?
sevginanc Bitanesi Ben eskişehirde yaşıyorum.Bizim gittiğimiz hastanede var özel oda şansı.Doğuma girerken isim yazdırılıyor eğer boş oda varsa tek odada kalabiliyorsun.
Bitanesi sevginanc bende Ankara Zekai Tahir’ Burak’ta yapmayı düşünüyorum teşekkür ederim çok saol 🙏☺️İnş vardır