Demetbayram bende ilk 4+2 de gittim görünmedi tabiki beta da 47 çıkmıştı. 6+1 de 4 mm gördü. 2 gün sonra yeniden gittim görmekte zorlandığını söyledi. Alttan bakılmasını rica ettim o zaman biraz daha net göründü ama gelişim olarak geriden geliyoruz bu olumsuz bir şey mi çok emin değilim. Değişebilir bir kavram o yüzden umutsuzluğa kapılmak istemiyorum.