serenimo
Kesinlikle katılıyorum size... Tamam burası özgür bir platform.. Ama bence hamilelik, doğum ve aüreçleri hakkında öZgür bir yer olmalı... İnsanların eşiyle, kaynanasıyla.......vs sorunların yer aldığı bi platform olmamalı... Tamam başlıkları görür girmeyiz. Ama o kadar abzürt konular çok açılıyor ki, diğer önemli konular geriye gidiyor, kaçırabiliyoruz... Bence buna bir sınır getirilmeli....