Ozgeszmn Kızlar günlük hangi hapları ne şekilde kullanıyorsunuz . Ben Demir hapını kullanamıyorum mide bulantısı ve burun kanaması yapıyor bir tek magnezyum kullanıyorum . Demir hapını kullanamıyorum bir sıkıntısı olur mu? Günlük Kullandığınız haplar nelerdir ?
Esan Ozgeszmn kan degerlerin nasil? Ben yan etkilerden dolayi hicbir demir ilacini kullanamadim. Damardan kan ilaci verildi 2 kere serum olarak. Dogum sonuna kadar da yeterli gelecek buyuk ihtimal son kan tahlilim baya yukselmisti. Demirim ve kanim cok dusuktu. Cocuk gelisimi icin ve dogumda cok kan kaybedildigi icin takviye sart.
Dilekcnkn Ozgeszmn Feramat ve Regenesis kan ilacını içtiğimde aşırı midem bulanıyor birde aç karnına içiyorum ama doktorum muhakkak iç dediği için mecbur aksatmadan içiyorum
micky Ozgeszmn Doktoruna söyledin mi ilacı içemediğini?Küçük şişe şeklinde tek içimlik şurup gibi olanı var,hap içemeyene onu veriyorlar genelde.
Gkc123 Gyro ferrım kullanıyordum kabızlıga sebep olunca değiştirip fertamir yazdı toz şeklinde ve meyve suyu tadı var kullanmaya devam ediyorum bir de decavit kullanıyorum bir de d vitaminim var 3 damla 🤷🏼♀️
minikbirkiz Ben her gün demir ilacı kullanmama rağmen ferritin değerim düşük çıktı, günde iki tane içmeye başladım artık. Çabuk yoruluyordum, bir de 3 haftadır kalpte ritim bozukluğu var. Demir eksikliği de yapıyormuş bunları. İhmal etmeyin önemli şeyler
Tsara Ferrum kullanıyorum birde osteocare d3 aşırı baş ağrısı yaptı kestik onu değerlerime baktırıcam yakında
hilal8689 Dilekcnkn bende regenesis kullanırken feramat başlamıştım. Başladığım ilk gece kusmaktan acillik oldum. Doktorum feramatı değiştirdi. Maltofer fol kullanıyorum.
Dilekcnkn hilal8689 Benim o kadar değil ya içtikten en fazla 10-20 dk sonra kahvaltı yapıyorum o yüzden o kadar büyük problemle karşılaşmıyorum
Ckaragoz Ozgeszmn valla ben demir hapini malesef kullanamıyorum. Magnezyum ve d vitamini kullanıyorum sadece