Eceumdurmaz Hamile olan anneler sorum olucak 14+2 haftalık hamileyim normalde kaşık ağrım olmazdı ama 2 gündür hafif batmalar yaşıyorum ani hareketlerde sizlerdede bu durum yaşadınız mı şimdiden herkese teşekkürler 🙏🏼
Dilekcnkn Eceumdurmaz Bende 19 haftalığım yani haftada 5-6 kez falan bu durumu yaşıyorum yanmamı diyim zonklama mı diyim bilemedim sanki bebeğin başı rahmimde duruyor yakıyor perşembe günü kontrolüm var bakalım soracağım
Mavi34 Eceumdurmaz hafif batmalar bastan beri oldu bende genelde sağ kasıkta arada solda.da oluyordu ama dayanılmaz bi ağrı değildi. Şimdi plesenta rahim.agzina yerlesmis ondan galiba kasiklarim patlayacak gibi bir basınç ve alt karin ağrısı oluyor
Bsraaaaaaaa Eceumdurmaz bende 14+2 deyim şuan doktorum magnezyum hapı verdi kasık sancılarınız olabilir o durumlarda içebilirsiniz dedi sizde de magnezyum eksikliği olabilir belki tabi en doğrusu doktorunuza danışmak