Arzuort
Merhaba anneler, sorum doğum yapmış annelere yardımcı olursanız sevinirim.Gorumcem doğum yaptı 3 buçuk ay oldu onceler de pek sorun olmadı emzirirken ama şu 20 gündür emzirirken ağlıyor ayaklarıyla elleriyle vuruyor cirpiniyor resmen ama mama içerken böyle bi sorun olmuyor sadece emzirirken böyle yapıyor ve kaç kere hastaneye gidildi sorunun ne olduğunu bulamadılar.Sizden ricam doğum yapmış anneler daha iyi anlarlar yardımcı olursanız sevinirim teşekkür ederim simdiden👐❤