sumeyyed bnımde persembe kontorlum vardı sormayı unuttum, not aldım kı cuma tekrar gıdıcem, gıtıgımde sorım dıye. Oturuyorum, ayagı kalktıgımda zonklamamı desem, sankı rahmım cıkıp düşecek mı desem, bı agrı mı, acı mı sacma bır sey oluyor. En ıyı doktor kontrol edip anlar dıye dusunuyorum. Tarif edemedıgım bır durum ama doktor anlar heralde 😃 28 ım hala oluyor bnde 2 haftadır daha cok belırgın. Insallah onemlı bir şey degğildir.