Seda-34 Papatya9 🤔son haftalarda o renk lekeye nişan diyorlar ama isterseniz bir doktorunuZu arayıp sorun gelmem gerekiyor mu diye. Sancınız var mı bu arada
Azizecakir Papatya9 nişan büyük ihtimalle sancılarınızı takip edin veya az da olsa ağrınız olsa bile hastaneye gidin sancıyı hissetmeyil açılma olabilir
Aysunduruu Papatya9 doğum başlamış olabilir canim sancıların yoksa bile zamanla olacaktır ilk belirti gelmiş bence
Seda-34 Papatya9 doktorunuzun numarası varsa mutlaka arayıp sorun belki çağırır doğumunuz başlamıştır. Siz bi sorun bence
Seda-34 Papatya9 nişan geldkten sonra hemen doğum olacak diye bir şey yokmuş canım. Nişan geldkten bazen bir kaç saat sonda bazen bir kaç gün sonra doğum oluyormuş. Nişandan sonra 1 haftaya kadar yolu varmış. Doktor gel demediyse sancılarınızı bekleyin evde