Nehirimmm06 Havvaylmz evet aynen dediğin gibi benim orda bebek var sanıyordum doktor plesantası var dedi o ağrıtıyormus nedense
denizasya Adanisa 3 kilo anca doğar beslenmene dikkat et dedi kızım 3910 doğmuştu bu erkek, erkek bebekler daha kilolu olur dedi bide
archerwoman denizasya kaç kilo aldınız peki ben bide sırf o alsın diye yiyorum yok yani çocuk almıyor bana kilo geliyor 😅
archerwoman Nehirimmm06 evet bazen ne yaparsak yapalım çocuk alacağı kadarını alıyor 😊benim cuma günü randevum var keşke 1500 gr olsa ama yine sınırda çıkacak boyu da biraz geride nasip 😅
ivmenas denizasya benim tam 28de 1100 gr idi. Doktor normal ama az daha dusuk olsaydi zayif derdik dedi yani sinirda gibi bi sey sanirim
-Cansu- denizasya bol bol hareketli temeli geçiyor hatta rtık bazı hareketleri canımı acıtıyor 🤗 27 haftada 1200 gramdı şuan nekadar olmuştur bilmiyorum 🤷♂️
Fatos_76 buiyimi evet banada kestirdi şuan 13 ile devam ediyoruz tansiyona ama haraketler beni korkutuyor normalde çokça hareketli olması gerekmezmi bebeğin
buiyimi Fatos_76 benim ilk gebeliğim de ben çok hareket hissetmiyordum açıkçası. Bu bebeğe de bağlı diye düşünüyorum. Benim hep yüksek çıkıyordu hastaneye yatmamak için imza verip çıkıyordum. Bir sorun olmadı çok şükür normal doğum olmuştu