Sakaryali54 ilk olarak her zaman olumlu düşünmeni tavsiye ederim canım. Aynı şeyler benim de başıma geldi 16 haftada iğne ve progestan kullandım bol bol dinlendim çok şükür şimdi daha iyiyiz🙏🏻 Hiç üzülme konuş bebeğinle sürekli unutma stresten uzak kalman şart çok geçmiş olsun