benaslindayohum tugbis06 valla canim bugun hep agriyor yarin belli olur dogurcam korkusu basıyor iyice pimpirikli oluyor insan 🙄 yatakta donerken bile zorlaniyorum artik 😂
Zehraakball Zehraylmaz doktoruna mesaj at bende 32+2 deyim aynı şikayetim vardı geçen hafta doktora gece mesaj attım hemen hastahaneye geç dedi yürümekte zorlanıyordum sol tarafimda alttan bir sancı oluyordu nst ye aldılar hemen erken doğumu önleyici iğne yaptılar 2 tane serum taktılar tekrar nst ye alıp gönderdiler çok şükür 1 hafta olacak şiddetli mide yanmalarim vardı ona bile iyi geldi hafifledi düzenli uyumaya başladım bı konuş için rahatlasin
tugbis06 Zehraakball teşekkür ederim parol içip yattım ağrı geçti. Tekrar olursa haber ederim. Sancınız mı çıktı sizin? Benim bel ve kasık ağrısı olmadı hiç
Zehraakball tugbis06 ağrım hiç yoktu karnimda da ağrı yoktu sadece yürürken topallamaya başladım yürüdükçe vajinanın sol tarafı sadece kemik sızlar gibi bı ağrı oldu hafif hafif bende endiselenip doktora mesaj attım gece aşağıya inmiş iğne ve serumlar çok iyi geldi benimde ilk gebeliğim o yüzden en ufak biseyde endişeleniyorum doktorumla gorusuyorum
ebdk kadın doğumcuunuzla görüşün bir sıkıntınız yoksa pilates öyle iyi geliyor ki sırt ağrısı bacak ağrısı heleki bacak ağrısı yaşıyordum online hamile pilatesleri var grup bile olsa az kişi hocada ağrına göre yönlendiriyor iyi gelebilir
Merve_efe54 Bende 32 haftayim bacak ve sirt agrilarimdan duramiyorum aşiri dercede hareketli ve alttan cok tekme atiyor ya
Glsn1 tugbis06 evet bende 30+3 hamileyim aynı şekilde şikayetim eşime sürekli masaj yaptırıyorum kaç tane yastıkla yatıyorum yok geçmiyor dediğin gibi hafifliyor