Ozlemayaz15 10 haftalık hamileyim kasıklarım agrıyor ama sürekli değil.ve adet sancısı gibi sancı çekiyorum . Sizde yaşıyormusunuz acaba
Alikerem Bende 9+4 teyom ara ara bıçak saplantisi gibi sancim oluyor kanama olmadığı sürece sıkıntı yok dedi dr um.