ZeynepDemiraglar Yavrular 39+6 oldum ne sancı ne Açılma oyuzden sezeryana karar verdık Yarın dogumum Var dua edın Bana Normale çok cesaretlıydım ama çatı Muaynesınde Cesaretim YIKIldı Açılma olmadıgı için çok acıdı Hangı sezeryan yaptırım ??
Enesefe ZeynepDemiraglar allah yardimci n olsun canım inşallah sağ salim bebeğini kucağına alırsın 😀😀