Dila71 Rus_kusu iştah çok açılıyor diyorlar , gerçi bu vakte kadar 6 kilo verdim ve daha almadım. Ama yinede iştah açılınca kendime dur diyemem yerim ben
Burcuburcuylz Rus_kusu bu haftadan sonra kıyafet almayı düşünüyorum yavaştan ben 🙈☺️ Siz başladınız mı
edauyanik Gizemeris valla 16 haftalık oğluma hamileyim kızım var 20 aylık biraz yorucu geçiyor genel anlamda 😂 şuan en rahat günlerim diye kendime teselli veriyorum 😊 sabahları mide bulantım oluyor ama hiç daha kusmadım şimdiye kadar 🤷♀️ Değişik bir duygu
prensimibeklerkenn Gizemeris 17+2yim Ekim annesi olucam İnş oğluşum zamanında gelirse 😊 uyku hali geçmedi henüz ilk 3 aylık dönemde 2 kilo vermiştim şuan eski kilomdayım die biliyrm 3 hafta oldu tartılmayalı umudum fazla kilo almak 15 18 gibi bakalım 🙈
Serifellci Çok şükür güzel gidiyor 18+1 iz hala cinsiyeti öğrenemedik 2 seferdir gidiyoruz göstermiyor bebiş ve daha hiç kilo almadım 🥰
prensimibeklerkenn Dila71 16+4de gittim 14 cm boyu 164 gr kilo dedi doktorum normalmiş haftasıyla uyumlu dedi etrafımdakiler az diyo netten bakınca fazla anlamadım 😂
Dila71 prensimibeklerkenn doktor iyi dediyse iyidir bence bende dün 16+4 tüm ama ultrasonda bebek bir hafta önde cikiyordu o yüzden biraz daha fazla dedi doktorum . Bence doktora guvenmeliyiz her bebeğin gelişim atakları farklı 💙 sağlıklı olsunlar tek dileğimiz bu
prensimibeklerkenn Dila71 aynen çok takıntılı biri değilim dr uyumlu diyince rahatladım ama her kafa ayrı bi ses sağlıklı olsun da önmli değil zaten doğunca öyle böyle büyüyolar düşük riski olunca bende şimdi de erken doğum riski var dedi doktorum biraz korkuyorum umarım kucağımıza almak nasip olur 😊🥰
calikusu_03 Bebeğe kilo aldıran ya da gelişimi hızlandıran yiyecekler meler kızlar, ne tüketiyorsunuz özel olarak yaptığınız bir şey var mı ? Bende 15w3 şu an
Dila71 calikusu_03 ben hergun yumurta yoğurt kuruyemiş meyve hergün tüketiyorum onun dışında karbonhidrat çok tuketmiyorum genelde protein ağırlıklı beslenmeye çalışıyorum . Zaten istesemde tatlı yiyemiyorum tiksindim🙄
nazmiyeee Gizemeris 16+3 fena değil bulantılarım azaldı idare ediyoruz ☺️ Cinsiyetini göstermedi haftaya bakalım gösterirse öğrenicez 😂
Dila71 prensimibeklerkenn umarım zamanında doğar bebişiniz sağlıkla sıhhatle 🥰 kendinizi yormayın bol bol dinlenin lütfen 😘
prensimibeklerkenn Dila71 temel ihtiyaçlar dışında sürekli yataktayım eşim uyku tulumu diyo bana 😂 iyi dilekleriniz için teşekkür ederim umarım üzmez bizi 🥰