Defne34 canım ben iki kere sezeryanla doğum yaptım ilkinde hiç bilmedim lazerle yapışma olduğu için galiba ikincide çok zorlandım dikiş olduğu için sanırım ama bu kişiden kişiye değişiyor bünyeye bağlı yani güçlüysen hiç zorlanmazsin cabucacik iyilesirsin bari bende 3.yü sorun 3. Sezeryan zorlu acaba 🤭🤭