Minikpandam1 Kızlar yardım 😢 bugün hep öksürüyorum ve vücudum soğuk terler atıyor devlet hastanesine gitsem hemen sonuç alır mıyım covid testi için 😭
1prens_annesii Minikpandam1 ertesi gün çıkıyor sonucun ama eğer ki sabah yaptırırsanız akşama çıkıyor.
Damla-Ata Minikpandam1 geçmiş olsun 😞 devlettede şu an verseniz sabaha çıkmış olur diye tahmin ediyorum ..
Sarellem Minikpandam1 komsumuz tıp fakültesinde akşamüstü 7 gibi test verdiler. Gece 10 da aradılar pozitifsiniz diye.
1Acemianne Minikpandam1 Sabah yaparsanız akşam çikar genelde ertesi gün çikiyor yogunlugâ bağli eşim öglen 2 de gitti akşam 8de sonucu aldık hemde devlet hastanesi geçmis olsun inşallah bisey çikmaz bizimkisi negatifti❣
DamlaMzrk Minikpandam1 filtrasyon ekibi gelsin sen cikma hiç bende covid oldum geçirdim öyle yaptık filyasyon ekibi içinde olduğun bölge il sağlık müdürlüğünü ara onlar yonlendirir
Minikpandam1 DamlaMzrk hastaneye geldim korktum ama keşke gelmeseydim negatif çıkacağı varsada sonradan olcam diye kokuom 😭 o kadar kalabalık
Deletedmom23234 Minikpandam1 Şimdi yaptılarsa sabah erkenden sizi arıyorlar negatif veya pozitif diye. Ona göre sağlık ekipleri geliyor. İnşallah güzel haberler alırsınız 🤲🏻