Kızlar selam yumurtlamanın 7. Günündeyim 3 gün değerlendirdik. kasık ağrısı baş ağrısı meme hassasiyeti yaşıyorum ve tabi herkes gibi hamileliğe yoruyorum.. pko var adet düzensiz ama en son 1 mayısta adet görmüştüm kafam çok karışık ne zaman test yapsam hamile miyim değil miyim kafamda deli sorular toplanın 🙄🙄