37+2yiz bugün, doktor randevumuz vardı. 3 gündür uyku uyuyamıyordum mide yanması , bulantısı , göğüs altıma ve vajinama yediğim tekmeler ve aşırı vajina ağrısından. Gaz sancım ve kabızlığım bugün geçti üç günden beri.
Sürekli toparlanıyoruz. İki haftadır tabi bir kaç gündür daha fazla , Bir o tarafa bir bu tarafa. Her toparlanışta da vajinam zonkluyor resmen 😔
28.haftadan itibaren doğum pozisyonunu almıştık. Doktorum bugün ultrasonda bakarken bebeğimin kanala girdiğini ve pek de 40. Haftayı bekleyecek gibi durmadığını söyledi. Şimdi 3150 gram olduk, 2-3 hafta önden gidiyorduk diyetle normale geldik.
Nst’yi de ekledim.
https://resimlink.com/uM6tqp sancım var mı , doktorum pek yorum yapmadı nst ile ilgili.
Sizler ne durumdasınız ?
Bugün hastane çantamı hazırladık. Halsiz halsiz yatıyorum ben şimdi. Acaba ne zaman doğum yaparım merak ediyorum.