Uyumsuzzz Kızlar vajina ile sol bacak arası olan yerde bacagımı yatarken hareket ettirince sancılanıyor çok tuhaf geldi bu neden olur acaba?? 😞
Sarellem Uyumsuzzz pelvis kemikleri ağrısı deniliyor. Bi nevi çatı ağrısı yani. Bende çekiyorum uzun zamandır 23.haftamdayım. Doktoruma sordum normal oldugunu söyledi. Ama ilk hamileliğimde hiç böyle bi ağrı yaşamamıştım.
Edasengul Haftam Birkaç gündür bende de aynı durum var. Böyle ağrın değil ama acı gibi bir his dokunduğum an bu yanma gibi Bir his veriyor. İlk hamilelikte de ağrım oluyordu ama bu açıyor hiç kaldıramıyorum bacağımı. Doktor bir sorum görünmüyor magnezyuma bağlı olabilir dedi. Kaçıncı hafta sizin?
Uyumsuzzz Edasengul ben 20.haftadayım 2-3 gündür bu agrı var bende ki de Magnezyum eksikliğinden olabilir mi 😞
Edasengul Uyumsuzzz olabilir magnezyuma başlayınca düzelir. Günlük maden suyu tüketin 1 adet ve mümkünse muz ceviz gibi ürünler çok faydalı olacaktır
Uyumsuzzz Sarellem öylemi bilmiyordum pelvis agrısı oldugunu benımde ilk gebeliğim baya acemiyim korktum acaba bişey mi var diye
Seldamm Sarellem ayni sekildr bende yasiyorum.cok siddetli sekilde 19. Haftadayim ilk hanileligimde kizimda hic boyle seyler yasamamistim
Edasengul Sarellem aynen benim ilkinde de vardı ama bu kadar değildi. Erkek bebek daha iri olunca baskısı da fazla oluyor diyorlar belki ondan çok hissediyorum dedim hatta.
Sarellem Uyumsuzzz evet canım. İnternetten araştır istersen pelvis kemikleri ağrısı hamilelikte diye. Aynı yerden bahsediyorız büyük ihtimal.
Edasengul Uyumsuzzz iicni ferah tut bolca dinlen bende anneme geldim burada dinlenince çok daha iyi hissediyorum kendimi. İlkinde çalıştığım için daha zordu bunda da bakmam gereken bir çocuk daha olunca hiç oturma şansım olmuyor 😃