baobei hamileana ayy ben de dün gece doğuruyorum sandım sabaha kadar sancı çektim sonra geçti. Yalancı sancı diye düşünüyorum. Şimdi tekrar başlarsa sizin gibi 😮 Allah kolaylık versin size ❤️
Rabiacelebi Nslhnn insan panikle hersyi unutuyor ya benim iknci doğumum olcak ama ilk doğuma dair hiç bir şey hatrlamiyom ya
hamileana Nslhnn valla şuan 7 dakika daha bir falan sancım annem ve eşim hastaneye gidelim diyorlar bende durun 5 dakikaya bari düşsün diyorum ama ne yapacağımı da şaşırdım yani 🤷🤦
Rabiacelebi Doğum yaptın mı canım bugün bende gttim acılmam yok ama ntsde 20 dk bir sancım çıkıyor 5 dk düşene kadar gelme dedi
Rabiacelebi hamileana hay maşallah allh banada nasip etsin insallh benim sancılarım çıktı ntsde ama acılmam yok senn gttginde varmiydi
hamileana Rabiacelebi ilk sabah 5 de geldiğimde sancım vardı acilman yoktu eve döndüm sonraki geldiğimde 4 santimdi açılmam birazda yürüyüş yaptım hemen ilerledi çok şükür
Meu-19 hamileana ayyy masallah masallah darısı da bizlere olsun insallah rabbim tum hamilelere jet dogum nasip etsin