cidolila evet çok daha mantıklı hemde insan heves ediyo en güzeli olsun istiyor bakalım inşallah hayırlısıyla odasınıda yapalım. İllaki kullanacak sonuçta. En fazla bir sene bir buçuk sene yanımızda yatıcak sonra. Kendine öz güveni gelsin diye odasında yatması şart. Ha şimdi almışım he bir sene sonra farketmez 🥰 ilk hamileliğim olduğuniöin odası hazır olsun istiyorum 🌟