Nanelisekerr Kızlar nişan illa kanlı olmak zorunda mı ilk defa sümüksü bir akımtım oldu peçeteye baya jel gibi bir sey geldi. Nişan olabilir mi acaba
aysemeva13_ Nanelisekerr Bu gün bana da böyle oldu 37+4 üm. Ama daha da aşağı indiği için olduğunu düşünüyorum nişanın biraz daha rengi farklı olurdu heralde.
Nanelisekerr inci_34 Evet doğumda geliyor gelmeyenlerin de. Kansız olabilir mi diye merak ettm. Hafifte karım agrım var suan
haticemelek35 Nanelisekerr canım nişan pembemsi kırmızı ya da kahverengi renkte gelir senin bahsettiğin tahminimce enfeksiyondan bende de olmuştu cünkü idrar ver bi hastaneye
Nanelisekerr haticemelek35 İdrar tahlili sık yaptırıyorum.İdrarda enfeksiyonum yok. Birde enfeksiyom akımtısını az cok biliyorum. Sümüksü olmuyor