Tturkoglu Sanırım havalardan o halsizlik. Uzanıyorum sürekli yemek yapasım gelmiyor benimde. Temizliğe başladım geri bıraktım yarıda. 😂 ben de geçen ay başladım negatif oldu. Bu ayda ovulasyon testi yaptım. Bakalım 11 gün sonra belli olur negatifse devam yani bırakmak yok umudumu yitirmicem. Kaybetmeyelim birbirimizi arada 1 gün var adetlerimizin ☺️❤️