Bloggeranne_93 Kızlar 26. Haftamdayım gebeliğimin basından berı saglıklı beslenmeye calısyorum kılo artısımda normal ama haftafa 2-3 kez kaçamak yapmaya basladım cnım asırı tatlı, hamurişi istıyor. Sizde durumlar nasıl cokmu abartıyorum acaba 😊
Omerhatice Bloggeranne_93 kiz fazla mi abartıyorum diyorsun 😂😂 senin arada kaçamak dediğin benim günlük ogunum neredeyse Tatli hamur işi yemeden boğazım doymuyor ki yesem gene doymuyor 😂😂😂 son ayimdayim bende 🤭🤭
Lulemom Bloggeranne_93 valla bi kaç haftadır nerdeyse her gün tatlı yiyorum 🙊 bende 26+4 deyim. 4 kilo aldım bu zamana kadar. Doktorum ısrarla yeme dedikçe benim daha çok yiyesim geliyo 🤣 kilo artışı çok olmadığı için gaza geliyorum sanırım. Birden kilo aldığımı görürsem belki yemem😅
Bloggeranne_93 Lulemom senle aynı durumdayız galıba hahaha kılolarda aynı 😂 aldıgımı farkettıgım an duraklıyorum hemen 🤭