Seda-34 haticemelek35 batma derken🤔baskı gibi mi . Benim de 37 haftalık vajinamda çok baskı ve ağrı oluyor son bir kaç gündür çok yoğunlaştı. Zorlama hissi gibi . Batma dediğiniz de böyle bir şey mi acaba
Ayse_donmez0 haticemelek35 Benim. Ki daha 19 haftalık ama ara sıra vajinama sancı giriyor sanki içinde doğru normal mi
haticemelek35 ogrencianne35 valla dün geceden belli baya yoğun bi şekilde olıyor gece ağrısından bağırmışım bile yani o derece allahım tez zamanda kurtarsın
Emnemrahf haticemelek35 bebek kanala giriyo olabilir artık vakit yaklasıyor bazen bende de oluyo 37+3 deyım bende çarşamba sezeryan olucam İnşaAllah
haticemelek35 Emnemrahf bebeğim kanala girmişti canım ben normal doğum yapıcam allahın izniyle rahim yumışamış 1 cm acılmış ama gelmiyor hanımefendi daha🙈🙈
Ayse_donmez0 haticemelek35 Teşekkür ederim saolun diğer gebeliğim 19. Haftada erken doğum oldu kaybettim bundada böyle olunca çok korkuyorum her an çok tedirginim
haticemelek35 Ayse_donmez0 İçini Ferah Tut Canım Rabbim Sağlıkla Kucağına Almayı Nasıl Eder İnşallah Bide Gün İçinde Fazla Yorma Kendini Boş Zamanlarında Ayaklarını Havaya Kaldır Uzan